بین القوامی


بھارت میں کسانوں کے احتجاج میں شدت، کسان رہنماؤں کا ڈٹے رہنے کا اعلان

نئی دلی: بھارت میں کسانوں کے احتجاج میں شدت آگئی، مختلف ریاستوں سے مظاہرین کے پہنچنے کا سلسلہ جاری ہے۔ بھارتی یوم جمہوریہ پر دلی والوں کے دل دہلانے کی تیاریاں کرلیں گئیں، کسان رہنماؤں..

12 گھنٹے پہلے

افغانستان: پولیس اہلکاروں کی ساتھیوں پر فائرنگ، 13 اہلکار چل بسے

کابل: افغانستان میں پولیس اہلکاروں نے ساتھی اہلکاروں پر اندھا دھند فائرنگ کردی جسکے نتیجے میں 13 اہلکار چل بسے۔ افغانستان میڈیا کے مطابق صوبے ہرات کے ضلع غوریان کی پولیس چیک پوسٹ پر پولیس اہلکار..

12 گھنٹے پہلے

بھارت نے پلوامہ حملے میں اپنے فوجی خود مروائے، سچ سامنے آ گیا

    اسلام آباد: بھارت کامکروہ چہرہ ایک بارپھربےنقاب ہو گیا جبکہ پلوامہ حملے پر پاکستان کا موقف سچ ثابت ہو گیا۔ پلوامہ اوربالاکوٹ حملےکی سچائی سامنےآگئی۔ تفصیلات کے مطابق پلوامہ ڈرامہ بے نقاب ہو گیا، پاکستان پلوامہ..

12 گھنٹے پہلے

صدر ٹرمپ نے بالآخر کپٹل ہل میں ہونے والی تباہی کی مذمت کر دی

واشنگٹن:  امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے مواخذے پر بات کرنے سے گریزکرتے ہوئے کپٹل ہل میں ہونے والی تباہی کی مذمت کی ہے۔  صدر ٹرمپ نے جاری کردہ ویڈیو بیان میں کہا ہے کہ کیپٹل ہل..

3 دن پہلے

بھارتی کسانوں کے احتجاج میں شدت، لال قلعے پر خالصہ پرچم لہرانے کا اعلان

نئی دہلی:  بھارتی کسانوں کے احتجاج میں شدت آ گئی، مظاہرین نے لہوڑی فیسٹیول کے دوران زرعی قوانین کی کاپیاں پھاڑ دیں، لال قلعے پر خالصہ پرچم لہرانے کا اعلان کر دیا۔ دھرنوں کے دوران کسانوں..

3 دن پہلے

انڈونیشیا میں کورونا وائرس سے بچاؤکے لیے ویکسین لگانے کا عمل شروع

جکارتہ: انڈونیشیا میں کورونا وائرس سے بچاؤکے لیے ویکسین لگانے کا عمل شروع ہو گیا۔ پہلے طبی اور سکیورٹی عملے کو ویکسین لگائی جا رہی ہے۔ جکارتہ کے پبلک ہیلتھ سینٹر میں لوگوں کو ویکسین لگائی..

3 دن پہلے

کورونا کیسے شروع ہوا ؟ عالمی ادارہ صحت کو چین میں تفتیش کی اجازت

بیجنگ، واشنگٹن:  دنیا بھر میں کورونا وائرس سے متاثرین کی تعداد 9 کروڑ 10 لاکھ 75 ہزار ہوگئی، اموات 19 لاکھ 49 ہزار سے بڑھ گئیں، کورونا وبا کی ابتدا کیسے ہوئی ؟ چین نے..

5 دن پہلے

کسانوں کا احتجاج: بھارتی سپریم کورٹ نے متنازع قوانین پر عملدرآمد روک دیا

نئی دہلی:  بھارتی سپریم کورٹ نے متنازعہ قوانین پر عملدرآمد روک کر زرعی ماہرین پر مشتمل چار رکنی کمیٹی بنا دی۔ بھارتی سپریم کورٹ نے مودی حکومت سے کہا کہ ان قوانین کو منسوخ کرنے میں..

5 دن پہلے

جوبائیڈن کی حلف برداری تقریب، سکیورٹی کے سخت ترین انتظامات کا فیصلہ

نیو یارک:  کیپیٹل ہل تشدد کے تناظر میں نو منتخب جوبائیڈن کی حلف برداری تقریب کی سکیورٹی کیلئے فوجیوں کو تعینات کر رہے ہیں۔غیر ملکی میڈیا کے مطابق امریکا میں قانون نافذ کرنے والی ایجنسیوں..

5 دن پہلے

سعودی عرب اور قطر کے مابین براہ راست پروازوں کا آج سے آغاز

ریاض:  سعودی عرب اورقطر میں براہ راست پروازوں کا آج سے آغاز ہو رہا ہے، سعودی عرب نے چار جنوری کو قطر کے ساتھ فضائی، برّی اور بحری سرحدیں کھولنے کا اعلان کیا تھا۔سعودی عرب..

6 دن پہلے

کیپٹل ہل فسادات، ٹرمپ کو عہدے سے ہٹانے کے لیے ڈیموکریٹس ارکان کی کوششیں تیز

واشنگٹن:  امریکا میں کیپٹل ہل فسادات کے پس منظر میں صدر ٹرمپ کو عہدے سے ہٹانے کے لیے ڈیموکریٹس ارکان نے کوششیں تیز کر دیں۔ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پلوسی نے قانون سازوں سے امریکی..

6 دن پہلے

مودی سرکار پر کسانوں کا خوف طاری، یوم جمہوریہ کی تقریبات محدود، لال قلعے کو تالے لگیں گے

نئی دہلی:  مودی سرکار پر کسانوں کے احتجاج کا خوف طاری ہو گیا، نام نہاد یوم جمہوریہ کی تقریبات محدود کر دیں، پہلی بار 26 جنوری کو لال قلعہ کو تالے لگیں گے، کسانوں نے..

6 دن پہلے

صدر ڈونلڈ ٹرمپ جاتے جاتے کہیں ایٹم بم نہ گرا دیں، امریکی حکام کو تشویش لاحق

واشنگٹن: امریکی حکام کو صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے حالیہ رویے سے یہ تشویش لاحق ہو گئی ہے کہ وہ اقتدار سے جاتے جاتے کہیں ایٹم بم ہی نہ گرا دیں، معاملے کی سنگینی نے سب..

1 ہفتہ پہلے

بھارتی کسانوں کی احتجاجی تحریک، مذاکرات کا 8واں دور بھی کامیاب نہ ہوسکا

نئی دلی: مودی سرکار کے تمام حربے ناکام ہوگئے، بھارتی کسانوں کی احتجاجی تحریک جاری ہے، مذاکرات کا 8 واں دور بھی کامیاب نہ ہوسکا۔کسانوں کی احتجاجی تحریک نے مودی سرکار کو گھٹنے ٹیکنے پر..

1 ہفتہ پہلے

انڈونیشیا کا مسافر طیارہ لاپتہ

جکارتہ: انڈونیشیا کی ایئر لائن سری وی جایا کا مسافر طیارہ لاپتہ ہو گیا۔غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق انڈونیشیا سے ایک افسوسناک خبر آئی ہے جہاں پر انڈونیشیا کا مسافر طیارہ لاپتہ ہو..

1 ہفتہ پہلے