بین القوامی


جنوبی کوریا کے صدر ٹرمپ سے ملاقات کرنے کی خواہش میں جبکہ ٹرمپ کا ملاقات نہ کرنے کا ارادہ

نیویارک:جنوبی کوریا کا کہنا ہے کہ صدر کم جونگ یو ان حالات کے باوجود بھی ٹرمپ سے ملنے کے حامی ہیں اگرچہ ٹرمپ ان سے ملاقات نہیں کرنا چاہتے،جنوبی کوریا کے صدر ٹرمپ سے طے..

9 گھنٹے پہلے

امریکہ میں سکول کے بعد اب ایک ریسٹورینٹ میں فائرنگ،طالبعلموں کا زبردست احتجاج

ٹیکساس:امریکی ریاست اوکلوہاما کے ایک ریسٹورینٹ میں فائرنگ کا واقعہ پیش آیا ہے جہاں مسلح شخص نے فائرنگ کر کے 4 لوگوں کو زخمی کردیا ہے بعد میں ریسٹورینٹ میں ہی موجود ایک شخص نے..

9 گھنٹے پہلے

پتہ نہیں اس نے ایسا کیوں کیا،کاش اس کو روک سکتا،سبیکا کے قاتل کے والد کا بیان

نیویارک:امریکی ریاست ٹیکساس کے ایک سکول میں فائرنگ کرنے والے ملزم کے والد کا کہنا تھا کہ میرا بیٹا اچھا تھا کسی سے لڑائی جھگڑا نہیں کرتا تھا پتہ نہیں اس نے ایسا کیوں کیا..

2 دن پہلے

ایران نے اپنا رویہ تبدیل نہ کیا تو اس کو کچل دیا جائے گا،امریکی وزیرخارجہ کی دھمکی

اسلام آباد:امریکی وزیرخارجہ کا ایران کو دھمکی دیتے ہوئے کہنا تھا کہ اگر ایران نے اپنا رویہ تبدیل نہ کیا توامریکہ سخت ترین اقتصادی پابندیاں لگا کر اس کو کچل ڈالے گا۔     امریکی میڈیا کا کہنا..

3 دن پہلے

پی آئی اے نے نو بیاہتا جوڑے شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل کو ہنی مون منانے کے لیے پاکستان آنے کی دعوت دیدی

پاکستانی قومی ایئر لائن پی آئی اے کی جانب سے ایک ٹوئیٹ کیا گیا جس میں ان کا پرنس ہیری اور میگھن مارکل کو کہنا تھا کہ وہ دونوں اپنا ہنی مون منانے کے لیے..

3 دن پہلے

طلعت گوندل اور غلام مصطفی مغل کے اعزاز میں فرینڈز آف منڈی بہاؤالدین برطانیہ کی جانب سے افطار ڈنر

طلعت گوندل اور غلام مصطفی مغل کے اعزاز میں فرینڈز آف منڈی بہاؤالدین برطانیہ کی جانب سے افطار ڈنرکا اہتمام کیا گیا۔افطار ڈنر کا انتظام لیاقت باجوہ کی جانب سے باجوہ ھاوس لانگ سائٹ مانچسٹر..

5 دن پہلے

میں نے کچھ ساتھیوں کو صرف اس لیے چھوڑ دیا تاکہ وہ دنیا کو میری کہانی سنا سکیں،17 سالہ لڑکے کا امریکی عدالت میں بیان

گذشتہ روز امریکی ریاست ٹیکساس کے ایک سکول میں فائرنگ کا واقعہ پیش آیا تھا جس کے نتیجے میں 10 افراد ہلاک ہوگئے تھے جن میں ایک پاکستانی لڑکی سبیکا شیخ بھی شامل ہے جس..

5 دن پہلے

شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل کی شادی،چند یادگار لمحات

شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل جو کہ ایک ہیومن ایکٹوسٹ ہیں آج شادی کے بندھن میں بندھ گئے ہیں،شادی کی تقریبات ایک چرچ میں ہوئیں جس میں 400 لوگوں کو دعوت دی گئی تھی جن..

6 دن پہلے

امریکی ریاست ٹیکساس میں فائرنگ سے ہلاک ہونے والی پاکستانی لڑکی سبیکا شیخ کون ہے؟

امریکی ریاست ٹیکساس میں گذشتہ رات فائرنگ سے 10 افراد ہلاک ہوگئے ہیں،فائرنگ سکول کے ہی ایک طالبعلم جس کی عمر لگ بھگ 17 سال ہے اس کی جانب سے ایک منصوبہ بندی کے تحت..

6 دن پہلے

امریکی ریاست ٹیکساس میں 17 سالہ طالبعلم نے اپنے ہی ساتھیوں پر گولیاں چلادیں،10 افراد ہلاک

امریکی ریاست ٹیکساس میں ایک اور فائرنگ کا واقعہ پیش آیا ہے جس کے نتیجے میں 10 افراد ہلاک ہوگئے ہیں،جن میں 2 ٹیچر اور 8 طالبعلم شامل ہیں،پولیس نے موقع پر پہنچ کر ملزم..

6 دن پہلے

برطانوی شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل کل شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے،دلہن کے لیے 5 کروڑ کا لباس تیار

برطانوی شہزداہ ہیری جو کی شہزادہ چارلس کے بیٹے بھی ہیں وہ کل میگھن مارکل جو کہ ایک مشہور ایکٹوسٹ ہیں اور اس سے قبل اداکارہ بھی رہ چکی ہیں ۔ پرنس ہیری اور میگھن مارکل..

7 دن پہلے

ایٹمی ہتھیاروں کے لیے زیادہ دباؤ نہ ڈالو،شمالی کوریا نے امرکہ کو دھمکی دے دی

شمالی کوریا کا کہنا ہے کہ اگر ہم پر ایٹمی ہتھیاروں کے حوالے سے غیر ضروری دباؤ ڈالا گیا تو صدر ٹرمپ سے طے شدہ ملاقات منسوخ کردیں گے ۔ شمالی کوریا کے صدر اور ٹرمپ..

1 ہفتہ پہلے

اسرائیلی دہشتگرد فوج کی بے شرمی کی انتہاء،8 ماہ کی بچی لیلیٰ گیس حملے میں دم توڑ گئی

مشہور جریدے الجزیرہ کے مطابق فلسطین میں ان دنوں ہونے والے گیس حملے میں ایک چھوٹی 8 ماہ کی بچی گیس حملے میں دم توڑ گئی ہے ۔ چند دنو‌ں میں 60 سے زائد نہتے فلسطینی..

1 ہفتہ پہلے

غزہ میں دنیا کی سب سے بڑی دہشتگرد فوج کے قتل عام پر یو این او سیکیورٹی کونسل کا ہنگامی اجلاس بلا لیا گیا

غزہ میں انسانیت کے قتل عام پر یواین او کی سیکیورٹی کونسل کا ہنگامی اجلاس بلا لیا گیا،اجلاس میں فلسطینی سفیر کا خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ امریکہ کے بیان سے فلسطینیوں کی دل..

1 ہفتہ پہلے

فلسطین میں ظلم و ستم کی نئی داستان رقم،اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے 60 فلسطینی شہید اور 2 ہزار سے زائد زخمی

امیرجماعت اسلامی پاکستان سینیٹر سراج الحق نے نہتے فلسطینیوں پر اسرائیلی فائرنگ اور گولہ باری کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہاہے کہ عالمی برادری اسرائیلی فوج کے ہاتھوں فلسطینیوں کے قتل عام کا نوٹس لے..

1 ہفتہ پہلے