بین القوامی


برطانیہ میں کورونا سے متعلق نئے قوانین متعارف، متوقع لاک ڈاؤن کیخلاف شہریوں کا احتجاج

لندن:برطانیہ میں کورونا سے متعلق نئے قوانین متعارف کرا دیئے گئے، گھر میں قرنطینہ نہ کرنے والے متاثرین کو 10ہزار پاؤنڈ تک جرمانہ ہوگا۔ لندن میں سیکڑوں افراد نے کورونا کے دوسرے متوقع لاک ڈاؤن..

2 دن پہلے

ایران پر پابندیاں: برطانیہ، فرانس، جرمنی اور روس نے امریکی اقدام مسترد کردیا

لندن: برطانیہ، فرانس، جرمنی اور روس نے امریکی اقدام کو غیر قانونی قرار دے دیا۔ سیکیورٹی کونسل میں شکست کھانے کے بعد امریکا نے ایران پر یکطرفہ طور پر پابندیاں عائد کرنے کا اعلان کیا..

2 دن پہلے

رشہ کئی خصوصی اقتصادی زون بیرونی سرمایہ کاری کیلئے کلیدی کردار ادا کریگا

اسلام آباد:سرمایہ کاری بورڈ کے ایک ترجمان نے کہا کہ رشہ کئی خصوصی اقتصادی زون بیرونی سرمایہ کاری کیلئے کلیدی کردار ادا کریگا۔ان کا کہنا تھا کہ خصوصی اقتصادی زون کو پورے علاقے میں وسائل..

2 دن پہلے

ارجنٹائن میں کورونا لاک ڈاون کیخلاف لوگ سراپا احتجاج، معاشی سرگرمیاں شروع کرنے کا مطالبہ

بیونس آئرس:ارجنٹائن میں کورونا وبا کی وجہ سے لگی پابندیوں کے خلاف لوگ سڑکوں پر نکل آئے اور احتجاج کرتے رہے۔ شرکا نے حکومت سے فوری طور معاشی سرگرمیاں شروع کرنے کا مطالبہ کر دیا۔ہزاروں..

5 دن پہلے

جوبائیڈن نے ٹرمپ کا کورونا ویکسین جلد تیار کرنے کا دعوٰی مسترد کر دی

واشنگٹن:ڈیموکریٹک صدارتی امیدوار جوبائیڈن نے امریکی صدر کا کورونا وائرس کی ویکسین جلد تیار کرنے کا دعوی مسترد کر دیا۔پنسلوانیا میں ٹی وی مباحثے میں گفتگو کرتے ہوئے ڈیموکریٹک صدارتی امیدوارجوبائیڈن نے امریکی عوام کو..

5 دن پہلے

جوبائیڈن نے ٹرمپ کا کورونا ویکسین جلد تیار کرنے کا دعوٰی مسترد کر دی

واشنگٹن:ڈیموکریٹک صدارتی امیدوار جوبائیڈن نے امریکی صدر کا کورونا وائرس کی ویکسین جلد تیار کرنے کا دعوی مسترد کر دیا۔پنسلوانیا میں ٹی وی مباحثے میں گفتگو کرتے ہوئے ڈیموکریٹک صدارتی امیدوارجوبائیڈن نے امریکی عوام کو..

5 دن پہلے

مستقبل میں دوستوں اور بھائیوں کے حقوق کیلئے لڑیں گے: اردوان

انقرہ:ترکی کے صدر رجب طیب اردوان کا کہنا ہے کہ مستقبل میں دوستوں اور بھائیوں کے حقوق کے لیے بھی لڑیں گے۔تفصیلات کے مطابق ترکی کے صدر رجب طیب اردوان نے اپنا 30 سالہ منصوبہ..

5 دن پہلے

چین نے امریکا کو عالمی امن کیلئے سب سے بڑٓا خطرہ قرار دیدیا

بیجنگ:چین نے اپنی فوج کے بارے میں متنازعہ امریکی رپورٹ کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ عالمی امن کو سب سے بڑا خطرہ امریکا سے ہی ہے۔جرمن نشریاتی ادارے ڈوئچے ویلے میں چھپنے والی خبر..

1 ہفتہ پہلے

افغان حکومت کی افغانستان میں قیام امن کیلئے پاکستان کی حمایت کی تحسین

کابل:افغانستان کے قائم مقام وزیر خارجہ محمد حنیف اتمر نے افغانستان میں قیام امن کیلئے پاکستان کی حمایت کو سراہا ہے۔انہوں نے ایک ٹویٹر پیغام میں وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور دفتر خارجہ کا..

1 ہفتہ پہلے

بین الاافغان مذاکرات میں افغان طالبان کا اسلامی نظام اور مزید قیدی رہائی کرنے کا مطالبہ

دوحہ:قطر میں جاری بین الاافغان مذاکرات میں افغان طالبان نے اسلامی نظام اور مزید سات سو سینتیس قیدیوں کی رہائی کا مطالبہ کر دیا۔ اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل نے مذاکرات کا خیر مقدم کرتے..

1 ہفتہ پہلے

بھارت میں رام مندر کی تعمیر بین الاقوامی اصولوں کی خلاف ورزی ہے، منیر اکرم

نیویارک:اقوام متحدہ میں پاکستان کے سفیر منیر اکرم نے کہا ہے کہ بھارت میں تاریخی بابری مسجد کی جگہ رام مندر کی جاری تعمیر بین الاقوامی اصولوں کی خلاف ورزی ہے۔تفصیل کے مطابق پاکستان نے..

2 ہفتے پہلے

متنازع علاقوں کی حیثیت تبدیلی کے اقدامات، وزیر خارجہ کا شدید مذمت کا مطالبہ

ماسکو:وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں کے منافی متنازع علاقوں کی حیثیت تبدیل کرنے کے یکطرفہ اور غیر قانونی اقدامات کی شدید مذمت اور مخالفت کرنے کا مطالبہ..

2 ہفتے پہلے

’گیس اور بجلی کی قیمتیں بڑھائی جائیں‘، آئی ایم ایف کا پاکستان سے ڈومور کا مطالبہ

اسلام آباد:عالمی مالیاتی ادارے (آئی ایم ایف) نے پاکستان سے ایک مرتبہ پھر ڈو مور کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ گیس اور بجلی کی قیمتیں بڑھائی جائیں۔تفصیلات کے مطابق آئی ایم ایف اور..

2 ہفتے پہلے

بنگلادیش کے دارالحکومت کی مسجد میں دھماکا، 16 نمازی شہید

ڈھاکا:بنگلادیش کے دارالحکومت کی جامع مسجد میں زوردار دھماکا ہوا ہے جس کے نتیجے میں 16 نمازی شہید ہوگئے۔عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق بنگلادیش کے شہر نارائن گنج کی ایک مسجد میں زور دار..

2 ہفتے پہلے

ایک انچ زمین پر بھی سمجھوتہ نہیں کرینگے: چین نے بھارت کو کھری کھری سنا دیں

ماسکو: چین نے بھارتی وفد سے ملاقات سے کے بعد ایک سخت بیان میں کہا کہ لداخ میں سرحدی کشیدگی کے لیے پوری طرح سے بھارت ذمہ دار ہے اور چین اپنی سرزمین کا ایک..

2 ہفتے پہلے